דף הבית » כללי » אל תפספסו את ההזדמנות: קורס קבלנים אונליין

אל תפספסו את ההזדמנות: קורס קבלנים אונליין

כמעט בכל תהליך של הכשרה או בירוקרטיה אנחנו מגלים בסוף דרך יעילה יותר שהייתה יכולה לעשות לנו את החיים קלים. היום ננסה להקדים תרופה למכה ולספר לכם על הדרך היעילה ביותר לעבור את מבחן רשם הקבלנים ולקבל תעודת קבלן רשום. 

מה המטרה של קורס קבלנים אונליין? 

קורס קבלנים מקוון הוא קורס אינטרנטי שנועד לעזור לקבלנים לעבור את הבחינה של רשם הקבלנים לקראת הרישום בפנקס הקבלנים כקבלנים רשומים. כדי להשיג את תעודת הקבלן הרשום, קבלנים חייבים לעמוד בכמה קריטריונים שבניהם ניסיון של חמש שנים לפחות מתוך עשר השנים האחרונות, הכשרה מקצועית, היעדר הרשעות וכמובן עליהם לעבור את הבחינה העיונית. 

מבחן רשם הקבלנים מתבצע בענפים: שיפוצים (131), איטום (134), ואינסטלציה ומערכות כיבוי אש (190). המבחן כולל שאלות מקיפות בתחומי הבטיחות והגהות, בנושאים מקצועיים, ובניהול התקין. השאלות מבוססות על חומר מקצועי נרחב, חוקים ותקנות עדכניים, ופרקטיקות עבודה מחייבות. רק כ-15% מבין הקבלנים שלא מבצעים קורס קבלנים מקוון עוברים את המבחן בניסיון הראשון. 

איך קורס קבלנים אונליין עוזר לקבלנים?

קבלנים שרוצים ללמוד לבחינה של רשם הקבלנים תובעים בכמויות החומר הבלתי נגמרות שהמבחן דורש. עליהם לעבור על מסמכים ארוכים ומייגעים כמו פקודת הבטיחות בעבודה התש״ל-1970, חוק ארגון הפיקוח על העבודה התשע״ג-2013, חקיקה בנושאי דיני חוזים והתקשרויות, דיני עבודה ועוד. 

קורס קבלנים מקוון למעשה עושה סדר בים החומר הלימודי. קורס קבלנים איכותי כולל רק את הנושאים הרלוונטיים והעדכניים למקצוע ולבחינה. במקום לחפש באינספור מקורות שונים, כל החומר לבחינה מרוכז במקום אחד. הקורס המקוון של ״מכלל הכשרה מקצועית״ כולל בנוסף שאלות תרגול בסוף כל פרק וסימולציות מבחן. כך אפשר ללמוד את חומר הבחינה בצורה בהירה ולוודא הבנה בעזרת תרגול מעשי. 

מה היתרונות של קורס קבלנים אונליין של ״מכלל״?

הקורסים של ״מכלל הכשרה מקצועית״ הם הקורסים המובילים בארץ בהכנה לבחינת רשם הקבלנים. הנה כמה יתרונות שהקורסים מספקים:

מומחיות

הרצאות הקורס מועברות על ידי שורה של אדריכלים, אקדמאים בכירים, מהנדסים, רו״ח, הנדסאים ויועצים בכירים. כל אחד מהמובילים בארץ בתחומו. 

קורס מקוון ואסינכרוני

המשמעות היא שניתן ללמוד את התכנים של הקורס מכל פלטפורמה דיגיטלית, מכל מקום ובכל זמן. כך ניתן להתאים את הקורס בדיוק לתנאים המיטיבים בשבילכם.

החומר זמין עד שעוברים את הבחינה

מערכת הלומדה החדשנית פתוחה בשבילכם 24/7 עד שאתם עוברים את הבחינה. תוכלו לחזור אחורה בהרצאות ולבצע תרגולים עד שאתם מוכנים ב-100%.

הצלחה מוכחת

הקורסים של ״מכלל״ הוכיחו את היעילות שלהם עם סטטיסטיקה מרשימה של כ-90% מבוגרי הקורס שעוברים את מבחן ההסמכה כבר בניסיון הראשון. 

איזה סוגי קורסים מקוונים יש? 

הקורסים המקיפים ביותר הם הקורסים המלאים של קבלני שיפוצים ענף 131, קבלני איטום רשוי ענף 134, וקבלני אינסטלציה ענף 190. כל קורס מותאם במיוחד לענף הקבלנות שהוא מיועד לו. בנוסף ניתן לבצע קורסים ממוקדים לתחומים ספציפיים בכל ענף כמו בטיחות, ידע מקצועי, קריאת תוכנית, וחומר העשרה. 

במקרים רבים קבלנים נכשלים בבחינת רשם הקבלנים ורק לאחר מכן נזכרים לעשות הכנה מקצועית ראויה. אם אתם רוצים לחסוך זמן יקר וטרחה, ביצוע קורס קבלנים מקוון הוא הדרך היעילה והבטוחה ביותר לעבור בהצלחה את מבחן רשם הקבלנים. 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן