דף הבית » מדריכי בנייה קלה » מדריך אולטימטיבי בלוח בנייה קלה

מדריך אולטימטיבי בלוח בנייה קלה

בנייה קלה פנל מח

לוחות בנייה קלה משמשים לעבודות בנייה. הם עשויים מעץ, מתכת וחומרים אחרים. לוחות בנייה קלה ידועים גם בשם LCPs.

לוח בנייה קלה (LCP) הוא סוג של לוח בניין בעל מבנה שונה מלוחות בניין רגילים. הוא קל וניתן להעביר אותו בקלות לאתר ללא כל תמיכה מבנית. היתרון העיקרי בשימוש בלוחות בנייה קלה הוא שניתן להתקין אותם באזורים בהם אין גישה לאלמנטים מסורתיים של בניין כמו עמודים או קורות. ניתן להתקין לוחות אלו גם בבניינים בעלי שטח מוגבל, אך בעלי יכולת משקל נמוכה מאוד בהשוואה לחומרים קונבנציונליים כגון קורות בטון או פלדה.

לוחות LCP הם בעלי קיבולת משקל נמוכה מאוד, שלא כמו עמודי פלדה מבניים או קורות. המשקל הקל יותר מבטיח הפחתה משמעותית בזמן שלוקח להקים את הבניין. קל מאוד להעביר את לוחות ה-LCP גם לאחר השלמת הבנייה. חוץ מזה, ניתן להעביר ולהתקין את לוחות ה-LCP לכל מקום פשוט על ידי העברתם מאתר אחד לאחר עם נגררים משלהם (למשל, משטחים) או מנופים (למשל, מנוף).

יתר על כן, ממדים וניתן להתאים את העיצוב בקלות. על פי המכון לבנייה ועיצוב מבנים, לוחות LCP מתאימים במיוחד למבנים קלים המתוכננים על בסיס זמני. דוגמאות לעיצובים כאלה כוללים בתים מודולריים וסוויטות מלונות. לוחות בנייה קלה עשויים מעץ, מתכת או חומרים אחרים כמו פלסטיק או זכוכית. החומרים הנפוצים ביותר המשמשים עבור לוחות בנייה קלה הם חומרים על בסיס עץ כמו דיקט ודיקט לגש, חומרים על בסיס מתכת כמו קורות פלדה ומארזי פלדה (עשויים מגלוון פלדה), וחומרים מבוססי פלסטיק כגון לינוליאום ו-PEVA. הגדלים הנפוצים ביותר המשמשים עבור לוחות בנייה קלה הם 25 על 25 מ”מ, 40 על 40 מ”מ, 60 על 30 מ”מ, 70 על 20 מ”מ ו-80 על 10 מ”מ. לוחות בניה קלה חסכוניים מאוד בהשוואה לחומר בניין סטנדרטי מכיוון שניתן להשתמש בהם על בסיס זמני עם עלויות תחזוקה מינימליות במקרה של נזק או נזילה.

בתים מודולריים

בתים מודולריים הופכים פופולריים יותר ויותר מכיוון שהם מציעים הרבה מקום, סבירות וגמישות.בתים מודולריים הם אחד מסוגי הדיור הפופולריים ביותר בעולם. עם זאת, הם לא פשוטים לבנייה ודורשים הרבה זמן וכסף לבנייה.

בית מודולרי מורכב ממספר חלקים הניתנים לפירוק והחלפה לפי הצורך. הבית המודולרי בנוי עם רכיבים שונים הניתנים להחלפה בקלות בכל עת. הדבר מקל על הקונים להרכיב את הבית בהתאם לצרכיהם מבלי לדאוג לכישורי בנייה או ניסיון. . הבית המודולרי גם חסכוני יותר מבתים מסורתיים. הוא דורש פחות זמן לבנות ותהליך הבנייה שלו אינו כרוך בשום כישורים גדולים. זה גם מאפשר לאדם לבנות בית משלו מהר יותר מכיוון שהוא לא צריך ללמוד כיצד להרכיב או להפעיל מכונות גדולות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן