דף הבית » מדריכי בנייה קלה » בנייה קלה עם לוחות דנסגלאס

בנייה קלה עם לוחות דנסגלאס

בנייה קלה עם לוחות דנסגלאס

לוחות דנסגלס הם סוג של מערכת פאנלים מודולרית שניתן לבנות באמצעותה קירות מרובי פאנלים מורכבים תוך דקות ספורות. ניתן לערום מספר רב של מודולים יחד, ולספק עיצובים גדולים וגמישים יותר. מכיוון שפנלי דנסגלס בנויים באותם מידות כמו מערכות פאנלים הנמכרות לקירות פנימיים, מערכת קיר בודד יכולה להקטין עד 50% מקיר רגיל.

עיצוב מודולרי זה מאפשר חיסכון במקום בבנייה עם הפרעה מינימלית לזרימת העבודה במתקן שלך, וגמישות מקסימלית כשמגיע הזמן לשדרג או לשפץ. היתרונות של שימוש במערכות פנל דנסגלס ד uluth, מינסוטה הם: שומר על קווים יפים ומאפשר גמישות מירבית באפשרויות מערכת הקיר. ניתן לבנות לוחות בקלות כך שיתאימו לכל חלל. נהדר עבור קירות פנים וחוץ או מחיצות שיש להם גישה מוגבלת. ניתן לחתוך בקלות לכל גודל נדרש, להסיר ממשטח הקיר כרצונו ולהחליף בעת הצורך.

התקנה קלה ושינוי של מערכת פאנל. אין צורך בחומרה או כלים נוספים על מנת להתקין מערכות לוח Densglass duluth, . ניתן להתקין את הפאנלים תוך דקות, ולהסיר אותם בקלות בעת הצורך. קל לחתוך ולהזמין. אין צורך בחיתוך או הזמנה נוספים – הקבלן רשאי לבחור איזה גודל לוחות הוא רוצה (עד שני גדלים לכל היותר). נמסר בזמן גם כן.

מערכות פאנל Densglass Duluth מיוצרות עם לוחות מרוכבים של GreenTech, שהם רכיבים ידידותיים לסביבה ותחזוקה נמוכה המספקים חיים ארוכים וביצועים מעולים במגוון רחב של יישומים כולל קירות פנימיים, תקרות, גג בדיקות מעבדה וכמה יישומים תעשייתיים. לוחות מרוכבים של GreenTech עשויים מחומרים ממוחזרים שהם מתכלים וממוחזרים ב-100%. תהליך פטנט מספק מערכת ידידותית לסביבה בעלת יכולת להגביר את היעילות האנרגטית לבתי מגורים ומסחר, משרדים ובתי ספר. ניתן להתקין את הפאנלים בכל מקום על הקיר לו תוכננו – על משטח מוגמר או על משטח שאינו גמור (כגון גג). גם למערכות לוח Densglass Duluth יש יתרון על פני מוצרים אחרים בכך שהם קלים להתקנה ובעלות נמוכה יחסית. ניתן להשתמש בהם עם מגוון סוגים שונים של מערכות פאנלים.

לוח גבס דק

לוח גבס דק הוא חומר דק שיכול לשמש כחלופה לטפט מסורתי. זה ידוע גם בשם “לוח צפחה” או “קיר צפחה”. הוא נמצא בשימוש במשך שנים רבות בענף הבנייה.

לוח גבס דק הוא חומר נפוץ בתעשיית הבנייה. זה יכול לשמש כדי לספק מבנה חזק וקשיח עבור מבנים ומבנים אחרים. לוח גבס דק משמש בדרך כלל גם לייצור קירות, גגות ומבנים אחרים. כגון מעקות. העלות של מבני גבס דקים היא נמוכה, אך בשל פוטנציאל ההתרחבות וההתכווצות יש לו לרוב חיי שירות מוגבלים. דוגמה עדכנית למקום שבו נעשה שימוש בקירות גבס דקים יותר היא באולימפיאדת החורף 2010 בוונקובר, קולומביה הבריטית, קנדה. הקמפוס האולימפי נבנה באמצעות בנייה מגבס דק והפנלים נותרו חשופים בחלק החיצוני של מבנים (שיטה נפוצה). ההשפעה של חומר קירוי חשוף על ביצועי הבניין לא היה מספיק בהשוואה לקונסטרוקציה מכוסה בטיח במקום. בשל צפיפותם הנמוכה ומשקלם הקל, טיח דק נפוץ מאוד בעבודות בנייה בהשוואה לטיח עבה. במקרים מסוימים, ניתן לייצר יריעות דקות מחומר פלסטי כגון פוליאתילן טרפתלט (PET). יריעות פלסטיק משמשות בדרך כלל להדבקה על רהיטים או חומרים אחרים שבהם הם מתאימים היטב למטרה זו.

לוח גבס מחורר

לוח גבס מחורר הוא סוג של חומר שניתן ליצור בעזרתו מגוון סוגים שונים של מוצרים. זה ידוע גם בשם “לוח פלסטיק” או “פלסטיקון”.

לוח הגבס המחורר משמש לייצור סוגים שונים של מוצרים, כגון אריזות, רהיטים ושאר סוגים של מוצרים. ניתן לייצר את לוח הגבס המחורר מחומרים רבים ושונים. לדוגמה, זה יכול להיות עשוי מנייר או גיליונות פלסטיק. יש לו גם צורות וגדלים שונים בהתאם למטרה שבה הוא ישרת.

ישנן מספר דרכים להשתמש בקרטון גבס מחורר על מנת לייצר סוגים שונים של מוצרים כגון אריזות, רהיטים וסוגים אחרים של מוצרים. אחת הדרכים שבהן חברות משתמשות בקרטון גבס מחורר היא לייצר קופסאות לסחורה באמצעות החומר. דרך נוספת שבה חברות משתמשות בלוחות גבס מחוררים היא לייצור כיסאות מכיוון שיש לה יתרונות רבים על כיסאות עץ כי אין צורך לחתוך עץ לחתיכות וניתן לצבוע אותו. דרך נוספת להשתמש בקרטון גבס מחורר לייצור רהיטים היא כאשר אנשים רוצים לייצר כיסאות, שולחנות וסוגים אחרים של מוצרים. אם הם רוצים ליהנות מהנוחות של הכיסאות, השולחנות או מוצרים אחרים המיוצרים באמצעות קרטון גבס מחורר, הם צריכים חומר שיספק להם סוגים שונים של הטבות במחיר משתלם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן