דף הבית » מדריכי בנייה קלה » בנייה קלה עם לוחות דנסגלאס בידוד טרמי

בנייה קלה עם לוחות דנסגלאס בידוד טרמי

בנייה קלה עם לוחות דנסגלאס בידוד טרמי

סעיף זה עוסק בשימוש בלוחות בידוד תרמי של Dansglas לבנייה קלה. החומר מתואר מבחינת תכונותיו, אופן השימוש בו והיתרונות שהוא מביא לענף הבנייה.

לוחות Dansglas מיוצרים מיריעות צמנט פורטלנד. בתנאי שימוש רגילים ותנאי סביבה, מוצר זה נחשב כתחליף מתאים לבידוד סיבי זכוכית. מאפיינים אופייניים של לוחות בידוד תרמי של Dansglas: שמירת לחות (עד 25% לחות יחסית) מוליכות תרמית נמוכה (0,07 W/mK) ונמוכה מעט מבידוד סיבי זכוכית, בעל ערך של 0.09 W/mK אך עשוי להיות גם קשה יותר לבידוד עקב חוזק הכיפוף הגבוה של סיבי זכוכית. הבדל קטן בערכים מקובל כאשר הביצועים נחשבים כמכלול. היתרון של לוחות דנסגלס הוא ביכולתם להגיע לרמות גבוהות של בידוד גם בתנאים החשופים ביותר. לוחות דנסגלס ניתנים להתקנה בקלות על כל סוג רצפה וקל מאוד לניקוי. תהליך ייצור מוצרי דנסגלס הוא עתיר אנרגיה, ולכן הבחירה במוצר זה צריכה להתבסס על ערכו הכלכלי לצורכי חימום וקירור. . לפנלים של Dansglas (בידוד תרמי של Dansglas) יש פוטנציאל גדול ליישומים ביתיים ותעשייתיים כאחד. בשל המאפיינים הטובים מאוד שלהם, הבחירה בלוח בידוד תרמי של Dansglass מבוססת על ערכו הכלכלי לצורכי חימום וקירור. מומלץ מאוד להתקין לוחות Dansglass במצב המתנה על ידי פתיחת חלון או על ידי החלפתו בסוג אחר של בידוד על מנת להפחית עוד יותר את צריכת האנרגיה.

לוח גבס דק

לוח גבס דק הוא חומר המשמש לכיסוי קירות מבנים. זה ידוע גם בשם גבס קיר דק. לוח גבס דק הוא חומר שנמצא בשימוש שנים רבות בבניית מבנים.

ניתן להשתמש בו בדרכים שונות, כמו לכסות את קירות הבניינים ולגרום להם להיראות אטרקטיביים יותר או אפילו לתת להם מראה אלגנטי. עם זאת, התברר כי ניתן להשתמש בו גם כדי לכסות פגמים בקירות או אפילו לגרום להם להיראות מושכים ואטרקטיביים יותר על ידי הוספת כמה צבעים יפים על גבי זה. מכיוון שהחומר דק, קל לכסות את הפגמים. עם זאת, ניתן להשתמש בו גם בצורה שונה על ידי הוספת כמה צבעים יפים על גביו. זה עשוי לגרום לקירות להיראות אטרקטיביים יותר, מה שעוזר לגרום להם להיראות יפים ומושכים במיוחד כשהם עדיין שלמים. זה יכול לשמש גם בדרכים שונות כגון כיסוי פגמים על הקירות או אפילו לגרום להם להיראות מושכים ואטרקטיביים יותר על ידי הוספת כמה צבעים יפים על גבי זה.

טיח דק הוא חומר טוב ליישומים בשורה. ניתן להשתמש בו ישירות מול הקירות, ללא צורך במריחת שכבת גימור.

ללוח גבס דק יש יתרונות רבים על פני טיח עבה יותר אך גם כמה חסרונות: זה צריך להיות משמש בעיקר ברמות של 0.1% (מקסימום 1 ס”מ), ויש לבדוק את הדקיקות לפני ההתקנה. בעת שימוש בטיח דק, חשוב להשתמש ביותר משכבה אחת לקיר, במיוחד כאשר משתמשים בלוח קיר קל משקל בעל תכולת VOC נמוכה. שימוש בטיח דק יותר יגרום לשכבות הוולבורד להיות כבדות יותר ממה שהן אמורות להיות ללא כל חיזוק נוסף על גבי הטיח הדק או שכבות טיח עבות, מה שעלול לגרום לבעיות בתיקוני בנייה עתידיים ויכול להוביל לבעיות עתידיות בעת בנייה מחדש של הבניין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן