דף הבית » חומרי בניה ושיפוץ » זכוכית בנייה קלת משקל מאלומיניום – מה שכדאי לדעת

זכוכית בנייה קלת משקל מאלומיניום – מה שכדאי לדעת

זכוכית בנייה קלה מאלומיניום

זכוכית בנייה מאלומיניום היא חומר קל משקל, המספק בידוד תרמי ואקוסטי טוב. זה גם קל מאוד להתקנה ולטפל.

זכוכית בנייה קלה מאלומיניום הפכה לטרנד בענף האדריכלות. הוא משמש כבר כמה שנים בבניית מבנים מסחריים, כמו גם מבני מגורים. אופי הקל משקל של זכוכית בנייה אלומיניום מאפשר להתקין אותה על סוגים רבים ושונים של משטחים כגון בטון, לבנים או אבן. הוא גם דורש פחות תחזוקה וניתן להתקין אותו בכל תנאי מזג אוויר.

זכוכית בנייה קלת משקל אלומיניום זמינה במספר צבעים שונים, כולל שחור, כחול, אפור ולבן. צבעים אלה מכונים לעתים קרובות “גוון חלון”, אך המונח אינו נמצא בשימוש נרחב בתעשייה. זכוכית בנייה קלת משקל מאלומיניום משמשת לעתים קרובות לחלונות מכיוון שהיא אינה משקפת כמות משמעותית של חום בחזרה אל סביבת הבניין, כך שהיא עוזרת לשמור על עלויות אנרגיה נמוכות. הוא גם אינו מאפשר איבוד חום רב לסביבה החיצונית, כך שהוא הופך את הבניין לנוח יותר בהשוואה לחלונות מסורתיים. יתרונות נוספים כוללים את יכולתו להיות מותקן על משטחים חיצוניים, ולכן הוא משמש לעתים קרובות במבני מסחר ומגורים שיש להם רמות גבוהות של עלויות אנרגיה. יתרון נוסף הוא שהוא יכול לעזור להפחית את כמות האנרגיה הדרושה לתחזוקת בניין ולצמצם את חשבונות החשמל על ידי שמירה על חללים פנימיים חמים יותר מאלה ללא לוחות זכוכית בנייה מאלומיניום.

בנייה קלה יחידת דיור

יחידת הדיור לבנייה קלה היא סוג של בניין אשר מיועד להיבנות במהירות וביעילות.יחידות דיור לבנייה קלה בנויות מחומרים קלים וללא מכונות כבדות, כך שהן קלות מאוד לבנייה ודורשות פחות זמן ממבנים מסורתיים.

יחידות דיור לבנייה קלה מתוכננות גם לפירוק ושימוש חוזר בקלות, מה שמאפשר לבנות יחידות דיור חדשות במהירות ובאופן חסכוני. מבנים אלה מציעים את צריכת האנרגיה הנמוכה ביותר מכל סוג של בניין.

שימוש בבנייה הוא גורם שיש לקחת בחשבון בעת תכנון יחידות דיור לבנייה קלה.

הגובה האופטימלי של כל בניין תלוי בסוג המגורים המיושם, כמו גם במיקום שבו הוא ימוקם. באזורים עירוניים עם מאורות אוכלוסייה גבוהות , עדיף לבנות מבנים גבוהים יותר. באזורים מיושבים בדלילות, עדיין מומלץ לבנות מבנים גבוהים ואנכיים יותר. הימנעו מצריכת אנרגיה גבוהה בבניית יחידות דיור. מסיבות כלכליות, קיימות מעט אפשרויות חסכוניות באנרגיה: בניית בטון, זכוכית או בטון מזוין; שיטות אלו משמשות בדרך כלל בעת בניית מבנים חדשים וכדי לתקן מחדש בניינים קיימים. לניצול יעיל של משאבי הטבע, על יחידת דיור להיות ממוקמת ליד מקור מים או הרחק מאזורים רועשים.

יחידת דיור בבניה קלה היא סוג של יחידת דיור בעלת תכנית קומה פתוחה, הכוללת חללי מגורים ואזורי מטבח. זה נקרא גם כבית מודולרי או בית עצמאי.

יחידות דיור לבנייה קלה משמשות לעתים קרובות באזורים עירוניים, כגון ניו יורק, לונדון, מיאמי ודובאי, בהן צפיפות האוכלוסין גבוהה. הביקוש ליחידות דיור בבנייה קלה גדל משמעותית בשנים האחרונות עקב עליית עלות הקרקע והפופולריות הגוברת של בתים קטנים.

יחידות הדיור לבנייה קלה ממוקמות לרוב במקומות בגובה הרחוב. ליחידות הדיור בבנייה קלה יש לרוב טביעת רגל קטנה ומכילות שלוש או ארבע קומות של שטחי מגורים, כמו גם מטבחים וחדרי רחצה, המכונים בדרך כלל בניין מסוג “מטבחון”.

תוכנית הרצפה היא בדרך כלל מלבנית או מרובעת, והולכת וגדלה לקראת החצי העליון של הבית. מגרשי מגורים הם בדרך כלל קטנים בגודלם ומוצמדים לקירות צדדיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן