דף הבית » מדריכי בנייה קלה » תהליך בנייה קלה למגורים, הוספת קומה: 2 דרכים

תהליך בנייה קלה למגורים, הוספת קומה: 2 דרכים

בנייה קלה למגורים הוספת קומה

בניה קלה למגורים היא תהליך העושה שימוש באותם חומרים ושיטות כמו בניה מסורתית. זה הפחית את כמות החומרים בשימוש, צריכת האנרגיה והזמן הנדרש לבניית בית.

תהליך הוספת קומה לבניין קיים שונה בתכלית מבניית בית חדש מאפס. תהליך הוספת הרצפה יכול להתבצע בשתי דרכים:

1) הוספת סיפור נוסף לבית הקיים על ידי בניית תשתית משלו על גבי הקיים.

2) הוספת בניין חדש על הקיים המצריך עבודות הריסה ובנייה מחדש בשני המבנים.

ככל שאנו מתקדמים, ישנם חידושים רבים הן בבנייה למגורים והן בבנייה טרומית אשר אפשרו לבנות בתים מהר וזול מאי פעם. החידוש האחרון בתחום הבנייה הטרומית הוא בנייה קלה למגורים, העושה שימוש בחומרים קלים יותר כדי לבנות ביעילות רבה יותר ולהפחית את כמות האנרגיה המשמשת לבנייה.

תוספת קומה בניה קלה

תוספת קומת בניה קלה היא תהליך בו מגביהים את רצפת הבניין הקיים ליצירת מפלס חדש. ניתן לעשות זאת על ידי העלאת עמודות המבנה הקיימות או על ידי הוספת עמודות מבניות חדשות.

תהליך הוספת רצפת בניה קלה יכול להתבצע במהירות וללא שיבוש השימוש במתקן במפלס הקיים. זוהי דרך חלופית להוסיף גובה, לשפר את הגישה ולספק יותר מקום לפונקציות כמו משרדים או שטחי מסחר.

תוספת רצפת בניה קלה יכולה להתבצע בשלב אחד או שניים. השלב הראשון כולל הגבהה של העמודים המבניים הקיימים של הבניין בכ-4 רגל כדי לתמוך במפלס חדש מעליהם. השלב השני כולל הוספת עמודים מבניים חדשים שגובהם כ-8 רגל ורוחב 40 אינץ’ בבסיסם, עם עמודה קטנה יותר על גבי כל אחד בגובה 36 אינץ’.

תוספת בניה קלה לבית פרטי

תוספת בניה קלה לבית פרטי נקראת מוסך. זה בניין שיש לו אותן פונקציות כמו רגיל אבל יש לו פחות קירות והוא קטן יותר מהרגיל.

מוסך יכול להיחשב כתוספת לבית הפרטי שלך. הוא מספק יותר מקום לחניה, אחסון ושטח עבודה תוך מתן אזור מגורים נוסף.

מוסכים נבנים לרוב בשכונות מגורים, קרוב לבית הראשי או בחצרות אחוריות של בתים צמודי קרקע. הם משמשים לעתים קרובות על ידי אנשים שיש להם בתים גדולים יותר או שזקוקים למקום נוסף לחניית המכוניות שלהם ואחסון חפצים שהם לא צריכים על בסיס יומי.

בניה קלה גג

גג בניה קלה הוא סוג של גג קל משקל, קל להתקנה ובעל ערך אסתטי.

ניתן להתקין גג בניה קלה על כל בניין או מבנה. זהו סוג של גג המשתמש בחומרים קלים כמו אלומיניום ופנלים מפלסטיק. גגות אלו קלים להתקנה ומגיעים עם מגוון צבעים וטקסטורות.

גגות בניה קלה משמשים בדרך כלל על מבנים מסחריים, אך ניתן להשתמש בהם גם על מבני מגורים. לעתים קרובות הם מועדפים על פני גגות מסורתיים מכיוון שהם יותר אסתטיים וקלים משקל, מה שאומר שהם דורשים פחות תחזוקה לאורך זמן.

תוספת בניה קלה על גג

תוספת הבנייה הקלה בגג היא תוספת מבנית המיועדת לתוספת לגג הקיים. זה יכול להוסיף ערך לנכס ולהגדיל את המשיכה האסתטית שלו. תוספות הבנייה הקלה עשויות בדרך כלל ממבני מתכת קלה שניתן להתקין באמצעות מנוף או להרים באמצעות מלגזה, והן ידועות גם כמבני מתכת קלים.

כמה זמן לוקח לבנות קומה שניה

התשובה לשאלה זו תלויה בסוג הבנייה ובחומרים המשמשים.

הזמן שלוקח לבניית קומה שנייה תלוי מאוד בסוג הבנייה ובחומרים המשמשים. לדוגמה, אם אתה בונה רצפת בטון, זה ייקח בערך חמישה ימים להשלים. עם זאת, אם אתה בונה גג על הבית שלך, זה ייקח בערך שבועיים להשלים.

הזמן שלוקח לבניית קומה שנייה יכול להשתנות בהתאם לגורמים רבים, כולל סוג הבנייה והחומרים בהם נעשה שימוש, כמו גם כמה אנשים עובדים עליה וכמה זמן הם מקדישים לכל משימה.

בניית קומה שניה על גג רביץ

בניית קומה שנייה על גג רביץ היא תהליך מורכב. זה דורש שימוש בציוד מיוחד ומיומנויות מתוחכמות. תהליך הבנייה הוא גם מאוד זמן רב ויקר.

תוספת בנייה לבית קיים

כבעלי בית, אולי אתה שוקל להוסיף לבית שלך. הוספת מדה רבוע יכולה להוסיף ערך לבית שלך, אבל היא גם יכולה להגדיל את עלות הפרויקט. מאמר זה דן כיצד לתכנן ולממן תוספת.

התהליך של הוספת מדה מרובע אינו קשה, אך הוא עלול להסתבך אם אין לך את המימון המתאים במקום. מאמר זה יעזור לכם להבין כיצד ניתן לקבל הלוואה עבור תוספת ואילו צעדים עליכם לנקוט בטרם ביצוע הפרויקט.

תכנון תוספת הוא רק חצי מהקרב; מימון זה דורש הרבה יותר מחשבה ותכנון מאשר רק בנייתו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן