דף הבית » מדריכי בנייה ושיפוץ » 8 דרכים ניקוי לאחר שיפוץ

8 דרכים ניקוי לאחר שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ

לאחר שיפוץ יש הרבה אבק, לכלוך ופסולת שצריך לנקות. חשוב מאוד לנקות לאחר השיפוץ כי אם לא, זה פשוט ימשוך עוד אבק ולכלוך. ניקוי לאחר שיפוץ יכול להתבצע בעזרת חפצי בית פשוטים, כגון מים וסבון, חומץ, סודה לשתייה וסבון כלים. פריטים אלה זמינים וזולים.

1) נגב את כל המשטחים עם מטלית או ספוג רטוב

2) שאבו את הרצפה

3) נקו כל רהיט שהוזז במהלך תהליך השיפוץ

4) נגב חלונות ומשקופים

5) שטפו כלים או מכשירי חשמל מכוסים באבק

6) הסר את כל העטיפות או האריזות שעדיין עשויות להישאר על הרהיטים

7) אסוף כל חתיכות קטנות של פסולת או לכלוך

8) השלך את כל הפסולת כראוי

ניקיון לאחר שיפוץ אינו משימה קלה. האבק, הפסולת והלכלוך מתהליך הבנייה עלולים להקשות על הניקוי ולהיפטר מהריח.

אתה יכול להשתמש במטהר אוויר או במסיר לחות כדי להסיר כל ריחות מתמשכים בבית שלך. אם יש לכם חיות מחמד, כדאי גם לנסות להשתמש בסודה לשתייה או חומץ לבן על השטיחים והריפודים שלכם, מכיוון ששני הדברים האלה ידועים כמי שמסירים ריחות של חיות מחמד.

לאחר מכן, כדאי להתמקד בסילוק כל חלקיקי האבק מהבית. אתה יכול להשתמש בשואב אבק עם מסנן HEPA או מגב רטוב עם חומר ניקוי אם אתה רוצה להימנע משימוש בכימיקלים שעלולים להזיק לבריאות שלך.

אתה יכול להשתמש במגב רטוב עם חומר ניקוי ומים חמים כדי לנקות את הרצפה, ולאחר מכן להשתמש במטלית לחה ובידיים כדי לנגב משטחים. לגבי הקירות ומשטחים קשים אחרים, יש להשתמש בחומר ניקוי לכל מטרה, כמו Clorox או Windex על מנת להסיר לכלוך או כתמים, ולאחר מכן לשטוף אותם במים וסבון.

ניקוי חדרי אמבטיה

הרבה אנשים מפחדים מתהליך הניקיון לאחר שיפוץ. במיוחד כשזה מגיע לשירותים. אבל, עם קצת ידע, אתה יכול לעשות את התהליך הזה הרבה יותר קל.

ראשית, עליך לוודא שיש לך את כל האביזרים הדרושים לחדר האמבטיה שלך. זה כולל מנקה שירותים, מגב ודלי, מקרצף עבור כיורים ואמבטיה, ומגבונים מחטאים למשטחים כמו מראות וכיורים.

השלב הבא הוא להסיר דברים מחדר האמבטיה שעלולים להינזק במהלך תהליך הניקוי – כמו מראות או כל דבר אחר שביר.

אחרי שזה נעשה, כדאי להתחיל מלמעלה למטה – כלומר להתחיל עם תקרות וקירות תחילה לפני המעבר לרצפות או מתקנים. לבסוף, ברגע שהכל נקי ויבש – הרכיבו אותו שוב!

חברת ניקיון מומלצת

ניקיון היא אחת המשימות שגוזלות זמן ומייגעות ביותר שעלינו לעשות. זה יכול להיות קשה למצוא חברת ניקיון טובה, אבל המדריך הזה ייתן לך כמה טיפים איך למצוא חברת ניקיון אמינה.

כאשר מחפשים חברת ניקיון, קחו בחשבון את הדברים הבאים:

-סוג השירות שהם מציעים

-המחירים שלהם

-הזמינות שלהם

– האם הם מכסים עמלות נוספות

חלק מהשירותים הנפוצים ביותר שמציעות חברות ניקיון כוללים ניקיון בתים, ניקוי שטיחים וניקוי חלונות. אם אתם רוצים שירות ספציפי, עדיף לשאול לגבי זמינות החברה והמחירים שלה עבור אותו שירות.

חברת הניקיון הטובה ביותר היא זו שאתה יכול לסמוך עליה שתהיה שם כשאתה צריך אותם. חברות מסוימות מציעות תעריף אחיד עבור השירותים שלהן, אך אחרות גובות יותר עבור בתים גדולים יותר ומשימות קשות יותר.

דרך טובה למצוא חברה טובה היא לשאול חברים או בני משפחה במי הם משתמשים, או לחפש ביקורות באינטרנט.

חברת ניקיון מומלצת ומנוסה, המספקת מגוון שירותי ניקיון: ניקיון דירה חדשה, ניקיון אחרי שיפוץ, פוליש לרצפה, חידוש רצפות, ניקיון בתים פרטיים, ניקיון דירה לפני מעבר ועוד. חברת ניקיון מומלצת עם צוות אדיב, מקצועי ומיומן אשר יבריק עבורך את הדירה כך שתוך 5-6 שעות תקבל דירה חדשה ומבריקה! https://www.speedyclean.co.il/

מחיר ניקיון בתים

המחיר עבור ניקיון בית יכול להשתנות בהתאם לשטח המרובע, למספר החדרים ומה השירותים הכלולים. המחירים יכולים לנוע בין 30 ל-150 דולר.

רוב האנשים מסכימים שמנקה בית טוב שווה זהב. הם יכולים לעזור לך לחזור לחיים שלך על ידי טיפול בכל הדברים שאין לך זמן אליהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן