דף הבית » מדריכי בנייה ושיפוץ » 7 חייבים לעשות ניקיון בית לאחר שיפוץ

7 חייבים לעשות ניקיון בית לאחר שיפוץ

ניקיון בתים לאחר שיפוץ

חשוב לנקות את הבית לאחר שיפוץ כי אבק ופסולה לגרום לאלרגיות, אסטמה ובעיות בריאות אחרות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות ניקוי עמוק. ניקוי עמוק כולל הסרת כל הלכלוך והלכלוך מכל משטח בבית הוא חיטויו לפני המעבר למשטח הבא. להלן השלבים בניקיון לאחר שיפוץ:

1.) הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להוציא את כל החפצים מהחדר.

2.) כסו את הרהיט ביריעת פלסטיק או ברזנט כדי שלא יתאבק.

3.) אבק את כל שטחי החדר, כולל לוחות בסיס ודני חלונות.

4.) שאבו או טאטא כל נשפך ושאב אבק רופף מהשטיחים.

5.) נקה את כל מסכי החלונות במטלית לחה.

6.) נקו מסביב לפתחים, גופי תאורה ושקעים עם שואב אבק או מטאטא עם חיבור מברשת צר כדי שיהיה לכלוך שהצטבר עם הזמן.

7.) נגב תגובות ובסיסים עם חומר ניקוי לכל מטרה מעורב בחצי חוזק במים חמים; לאחר מכן נגבו עם מטלית נקייה או מגבת נייר.

יש הרבה עבודה בשיפוץ הבית. זה לוקח זמן, מאמץ וכסף כדי להפוך בית למה שאתה רוצה שהוא יהיה. זו הסיבה שעלינו לוודא שכאשר נסיים את השיפוצים, לא נשאיר מאחור שום דבר שיהיה קשה או יקר לנקות.

כמה זמן לוקח לנקות דירה לאחר שיפוץ

הזמן שלוקח לנקות דירה לאחר שיפוץ תלוי במספר גורמים. החשוב שבהם הוא גודל הדירה ומה נעשה במהלך השיפוץ. אם אנחנו מדברים על דירה קטנה עם חדר שינה אחד, אז זה ייקח בערך 3-4 שעות אם אתה עושה ניקוי עמוק. אם אנחנו מדברים על דירת שני חדרי שינה גדולה עם הרבה רהיטים ומכשירי חשמל, אז זה ייקח בערך 6-8 שעות לנקות הכל.

יש אנשים שחושבים שאחרי שיפוץ אין צורך לעשות כלום כי כל האבק מחומרי הבנייה כבר הוסר. אבל זה לא נכון; תמיד יגיע אבק חדש ממקומות שונים כמו ארונות או רהיטים שהותקנו לאחרונה, או פשוט מפתיחת חלונות לאוורור.

חברת ניקיון בתים מחיר

בעבר שירותי ניקיון בתים היו מותרות שרק העשירים יכלו להרשות לעצמם. עם זאת, בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש לשירותי ניקיון בתים. הסיבה לכך היא שאנשים עובדים יותר ויש להם פחות זמן פנוי לנקות את ביתם בעצמם.

חברות ניקיון בתים גובות מחירים שונים בהתאם לגודל הבית ולסוג השירות הנדרש. למשל, דירת חדר שינה אחד תעלה יותר מדירת שני חדרים כשמדובר בניקיון עמוק. שירות סטנדרטי כולל אבק ושאיבת רהיטים, ניגוב משטחים והחלפת מצעים.

חברת ניקיון בתים מחיר

מחיר חברת ניקיון בתים מתבסס לרוב על גודל הנכס, מספר החדרים ותדירות הניקיון.

התעריף לשעה יכול לנוע בין $25 ל-$50.

ניקיון בתים הוא שירות שקיים כבר שנים רבות. חברות ניקיון בתים בדרך כלל גובות לפי שעה וניתן לשכור אותן לפי שעה, יום או שבוע. המחיר של שירותי ניקיון בתים משתנה מאוד בהתאם למקום מגוריכם, באיזו תדירות אתם רוצים שהם יגיעו ומה הם מציעים.

כמה מנקי בתים עשויים לגבות פחות אם הם מגיעים רק פעם בשבוע כדי לנקות את הבית שלך, בעוד שאחרים עשויים לגבות יותר אם הם מספקים שירותים נוספים כמו קניות במכולת או בישול. אתה תמיד צריך לשאול על השירותים הנוספים האלה לפני שאתה שוכר מישהו כדי שתדע מה תהיה העלות הכוללת לצרכי ניקיון הבית שלך.

חומרי ניקוי זולים

אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם לשכור שירותי ניקיון או שאתם סתם רוצים לעשות זאת בעצמכם, הנה כמה חומרי ניקוי זולים שתוכלו להשתמש בהם:

– אחת מהן היא סודה לשתייה, שהיא מאוד זולה ויש לה הרבה שימושים. זה יכול לשמש כחלופה לאקונומיקה או חומץ כאשר אתה צריך לנקות את קערת האסלה או ניקוז, זה יכול לשמש גם כמסיר ריח במקרר או במקפיא שלך. ולבסוף, הוא משמש כמשפשף כאשר אתה צריך לנקות את התנורים או הסירים והמחבתות שלך.

– מוצר נוסף שכדאי שיהיה לכם בבית הוא חומץ לבן, שהוא גם מאוד משתלם ורב-תכליתי. זה נהדר להסרת כתמים מבגדים ושטיחים, אבל זה גם טוב להיפטר מזבובי פירות ממשטחי המטבח ומאדני החלונות שלך, כי זה קוטל זבובים טבעי כל כך יעיל!

– סבון כלים הוא חובה בבית שלך מכיוון שהוא נהדר לניקוי סירים ומחבתות, שטיפת כלים ומשטחים. זה נהדר גם להורדת כתמי שומן מהבגדים. .

– לאקונומיקה של קלורוקס שימושים רבים מחוץ לחדר האמבטיה! זה יכול לשמש כחומר חיטוי כאשר אתה צריך לנקות שפיכה, זה יכול לשמש גם כדי להסיר כתמים משטיחים ובגדים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן