דף הבית » כללי » שתלים זיגומטיים – כל מה שחשוב לדעת

שתלים זיגומטיים – כל מה שחשוב לדעת

שתלים זיגומטיים

שתלים זיגומטיים הם טכניקת השתלת שיניים חדשה ומהפכנית שיכולה לספק פתרון בטוח וארוך טווח להחלפת שיניים חסרות. ההליך להתקנת שתלים זיגומטיים הוא פשוט יחסית והוכח כמוצלח במחקרים רבים. מאמר זה ידון בנושא שתלים זיגומטיים, למי הם מתאימים, וכיצד הם יכולים לעזור לשפר את בריאות הפה הכללית ולהעניק פתרון יעיל להשתלת שיניים.

מהם היתרונות של שתלים זיגומטיים? 

שתלים זיגומטיים הם פתרון השתלת שיניים מהפכני המציע יתרונות רבים על פני השתלות שיניים מסורתיות. הם מספקים אלטרנטיבה לטיפולי השתלים המסורתיים, שלעתים קרובות יכולים להיות ארוכים, יקרים ולא נוחים. שתלים זיגומטיים מהירים יותר להתקנה ודורשים פחות ניתוח מאשר שתלים מסורתיים. יתר על כן, הם מציעים בסיס בטוח ויציב יותר לשיניים החלופיות, וכתוצאה מכך יכולת לעיסה משופרת ונוחות רבה יותר למטופל. בנוסף, השתלים זיגומטיים הוכחו כמחזיקים מעמד זמן רב יותר מאשר שתלים דנטליים מסורתיים ודורשים פחות תחזוקה לאורך זמן. עם יתרונות אלו בחשבון, שתלים זיגומטיים הופכים פופולריים יותר ויותר בקרב רופאי שיניים ומטופלים כאחד.

מי מועמד מתאים להשתלה של שתלים זיגומטיים? 

השימוש בשתלים זיגומטיים מתאים בעיקר למטופלים שאיבדו את כל השיניים שלהם, או כאלה שזקוקים ליציבות רבה יותר עבור התותבות שלהם. מועמדים להשתלות זיגומטיות צריכים להיות בעלי מספיק עצם בלסת העליונה ובריאות פה טובה. מטופלים עם עצם לא מספקת או בריאות פה לקויה אינם מועמדים מתאימים להליך זה. ההליך דורש מנתח מומחה והוא נעשה בדרך כלל בהרדמה כללית. חשוב לציין ששיעור ההצלחה של הליך זה יכול להשתנות בהתאם לבריאותו הכללית של המטופל ולמיומנות המנתח. מדובר בהליך כירורגי, סוג של השתלת שיניים המשמשת להחלפת שיניים חסרות או לתמיכה בתותבות, ולכן הוא דורש מיומנות רבה. איך אפשר לבחור קליניקה מקצועית? באתר Beyondsmile טיפולי שיניים בטורקיה כל הרופאים המומחים מחכים לכם במקום אחד, עם מידע חשוב ורלוונטי בנושא השתלת שיניים ושתלים זיגומטיים.

כמה זמן מחזיקים שתלים זיגומטיים בדרך כלל? 

תוחלת החיים של שתלים זיגומטיים תלויה במספר גורמים כמו איכות השתל, רמת המיומנות של רופא השיניים ועד כמה המטופל מטופל בהם. באופן כללי, שתלים זיגומטיים יכולים להחזיק מעמד בין 10 ל-20 שנים עם טיפול ותחזוקה נאותים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן