דף הבית » מדריכי בנייה קלה » הרחבת בית בנייה קלה: האם זה בסדר?

הרחבת בית בנייה קלה: האם זה בסדר?

הרחבת בית בנייה קלה

בית בניה קלה הוא סוג של בניין מגורים שנבנה עם חומרים מועטים או ללא חומרים. עיצוב הפנים של הבית מבוסס על חומרים קלים וטבעיים כמו עץ, אבן, זכוכית ומתכת.

בית הבנייה הקלה הוא בניין קטן עם מספיק מקום לאדם אחד או שניים לחיות בנוחות. לרוב הוא עשוי מעץ ובעל גג הניתן להחלפה בחיפוי חיצוני.במאה ה-21 אנו עוברים תקופה של התרחבות. אנחנו חיים בעולם שבו אנחנו יכולים לקבל הכל בקצות אצבעותינו. זו גם הסיבה שאנחנו צריכים להרחיב את הבתים שלנו על ידי הוספת חדרים נוספים ושיפור המתקנים שלנו.

חלק זה יציג בית בניה קלה, שיש לו רק חדר אחד, אך ניתן להרחיב אותו כדי להפוך לבית רב-מפלסי. סוג חדש זה של בניין ייקרא בית בנייה רב-שכבתי (או MLCH) וייתכן שסוג בנייה זה הוא אחד הטרנדים העתידיים באדריכלות.

בית בניה קלה הוא כזה שלא דורש כמות עצומה של משאבים לבנייה. זה דורש רק כמות קטנה של שטח לבנייה וזה לא דורש שום ציוד מיוחד או תשתית כמו חשמל או מים. בית מסוג זה הוא אידיאלי למשפחות שרוצות לגור במקום אחד אך עדיין לשמור על עצמאותן מחיי העיר בה הן מתגוררות תוך עבודה מרחוק מהבית.

בית בנייה רב-שכבתי

בית בנייה רב מפלסי הוא מבנה בעל מספר מפלסים. הוא מורכב ממספר בניינים ברמות שונות וכל בניין מכיל חדר אחד או יותר.

חלק זה מציג את הרעיון של בתי בנייה רב-מפלסים, בהם חדר בודד הוא בניין בפני עצמו וניתן לגשת אליו על ידי מספר אנשים בו-זמנית. זה גם מציג את הרעיון של מספר חדרים בבניין אחד (למשל, מספר קומות), כאשר לכל קומה ניתן לגשת למספר אנשים ולכל חדר ניתן לגשת לאדם אחד בלבד.

זה מאפשר לבתי בנייה רב-מפלסים לשמש כדיור סוציאלי או מגורים זמניים לצרכים לטווח קצר. לעתים קרובות נעשה שימוש בבתי בנייה רב מפלסים עם מבנים רב שימושיים כגון קניונים, בתי מלון ומתחמי משרדים. מקובל גם שמחסנים אלו מחוברים יחד עם שביל כך שהקומות החופפות נגישות בקלות על ידי אנשים רבים בבת אחת. .

אחד היתרונות של מבנים רב מפלסים אלו הוא שהם אינם זקוקים למעליות ייעודיות, שכן ניתן להגיע אליהם באמצעות מדרגות. למרות שבדרך כלל אלה אינם משמשים למגורים, הם עשויים לשמש אנשים השוכרים או השכרות לטווח קצר או ארוך טווח. בניין בקומה כפולה מורכב מבסיס (פיר מעלית), קומה אחת או יותר ומפלס עליון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן