דף הבית » מדריכי בנייה ושיפוץ » איך לבנות בריכת עילית עם סיפון: מחיר ובנייה

איך לבנות בריכת עילית עם סיפון: מחיר ובנייה

בריכה עילית עם דק

בריכות עילית עם סיפונים הן דרך מצוינת ליהנות מהקיץ. הם פופולריים יותר מאי פעם ואנשים התחילו להשתמש בהם ליותר מסתם שחייה.

בריכת עילית עם סיפון כוללת את כל התכונות שאתה צריך כדי ליצור נווה מדבר מושלם בחצר האחורית. יש בו מפל משולב, ספא ומפלים.

בריכת עלית עם סיפון היא בריכה אשר תוכננה עבור המשפחה המודרנית. זוהי אחת הבריכות החדשניות ביותר בשוק כיום. עם העיצוב המלוטש והתכונות המתקדמות שלו מבחינה טכנולוגית, הוא יהפוך את החצר האחורית שלך להגשמת חלום.

העיצוב הייחודי של Elite Pool עם Deck מספק משטח משחק מוגבה ויכולת לשנות את תצורת השולחן למשחקים שונים. השולחן כולל גם בסיס גדול וחזק, מה שהופך אותו למושלם לשימוש חיצוני.

ניתן להזמין בריכה עלית עם סיפון בשלושה גדלים, מ-4 רגל על 8 רגל ועד 6 רגל על 10 רגל.

עלות בריכה עילית עם דק

העלות של בריכת עילית עם סיפון היא תוצר של השטח, מספר המדרגות ומספר המדרגות.

כשמדובר בהכנת בריכה, העלות יכולה להשתנות מאוד בהתאם לגודל ולתכונות. בריכה גדולה עשויה להיות יקרה מכיוון שהיא דורשת יותר חומרים וזמן לבנייתה. בריכה קטנה יותר עשויה להיות זולה יותר מכיוון שקל יותר לבנות ולתחזק אותה.

העלות של בריכת עילית עם סיפון היא תוצר של השטח, מספר המדרגות ומספר המדרגות.

עלות בריכת עילית עם סיפון היא כ-4,500 דולר. זה כולל את עלות הבריכה, הבטון והעבודה.

העלויות עבור בריכה ממוצעת עם סיפון יכולות להיות בין $1,000 ל-$10,000 או יותר. אם אתה רוצה לבנות בריכת שחייה בהתאמה אישית, זה הולך להיות אפילו יותר יקר מזה.

איך בונים בריכה מעץ

בניית בריכה היא אחד מפרויקטי ה-DIY המאתגרים ביותר. מדריך זה יספק לך את כל המידע שאתה צריך כדי לבנות בריכה משלך בחצר האחורית.

הצעד הראשון הוא להחליט באיזה גודל אתה רוצה להיות הבריכה שלך וכמה עמוקה היא צריכה להיות. השלב הבא הוא לקנות את העץ, החומרה והכלים שאתה צריך עבור הפרויקט.

ישנן דרכים רבות ושונות לבנות בריכה. אפשר להשתמש בלוח בטון ולצקת עליו את הבריכה, או לחפור אותה מהאדמה. הדרך הנפוצה ביותר היא שימוש בעץ.

ישנם סוגים רבים ושונים של עץ המשמשים לבניית בריכות, אך האפשרות הטובה ביותר היא עץ סקויה, בגלל עמידותו ועמידותו בפני ריקבון.

בריכת עץ היא אלטרנטיבה משתלמת לבטון ודורשת פחות תחזוקה מאשר בטון. זה גם די קל לבנות בעצמך ללא עזרה מקצועית.

בריכה עילית יוקרתית

בריכת עילית יוקרתית היא בריכה חיצונית שתוכננה כדי ליהנות מהעשירים. הבריכה היא אוסף של תכונות מים וגימורים שנועדו לגרום למשתמש להרגיש שהוא נמצא בספא יוקרתי.

בריכות העילית היוקרתיות מגיעות בצורות ובגדלים שונים, כאשר בחלקן יש עד 36 נקודות מים. חלק מהמאפיינים הללו כוללים מפל מים, מערה ואפילו מזרקה.

ניתן למצוא בריכת עילית יוקרתית במלונות כגון Four Seasons Resort Scottsdale at Troon North, The Ritz-Carlton Residences באורלנדו, The Ritz-Carlton Residences בוושינגטון הבירה ו-The Ritz-Carlton Residences בבוסטון.

https://www.youtube.com/watch?v=G_fiRqHfvvU

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן