דף הבית » מדריכי בנייה ושיפוץ » עלות בניית בריכת עילית עם סיפון מחירים

עלות בניית בריכת עילית עם סיפון מחירים

בריכה עילית עם דק מחיר

בריכות עץ עילית הן מוצר פופולרי לבעלי בריכות. הם עשויים מחומרים איכותיים ומגיעים עם עיצוב יפהפה.

בריכות עלית הן היקרות ביותר בשוק, אך הן מגיעות גם עם אחריות מבנית לכל החיים ואחריות מוגבלת ל-10 שנים.

בריכות עלית נמצאות בשוק כבר למעלה מ-50 שנה, מה שהופך אותן לאחד ממותגי הבריכות הוותיקים בצפון אמריקה.

למי שמחפש לקנות בריכת עילית, המחיר מתחיל ב-$5,000 ומגיע עד 12,000$.

עלות בריכה עילית עם דק

העלות של בריכת עילית עם סיפון היא השקעה גדולה עבור כל בעל בית. זה יכול להיות קשה להצדיק את העלות מבלי לדעת את ההחזר על ההשקעה.

על מנת לקבוע האם בריכה שווה את העלות או לא, עלינו לדעת איזה סוג של תשואה היא תספק מבחינת זמן וכסף חסכון.

בריכות עילית מציעות יתרונות רבים שהופכים אותן לשוות את ההשקעה. הם מיועדים לספורט ימי ויש להם שטח פנים גדול לשחייה וצלילה. יש להם גם תכונות בטיחות מובנות המאפשרות ליהנות בקלות מהזמן שלך בבריכה מבלי לדאוג לתאונות.

בריכת אינטקס עם דק מחיר

בריכת אינטקס עם דק מחיר היא מוצר מהפכני המאפשר לכם ליהנות מהבריכה בביתכם. יש לו עיצוב ייחודי ומגיע בצורות וגדלים שונים, כך שתוכלו לבחור את המושלם לחצר האחורית שלכם.

בריכת בטון מחירים

העלות של בריכת בטון ממוצעת היא בסביבות 1,000 עד 3,000 דולר למטר מרובע. זה יכול להתפרק עוד יותר לעלות החומרים והעבודה. עלות החומרים לבריכת בטון היא כ-600 עד 800 דולר לחצר מעוקב. עלויות העבודה נעות בסביבות 2 עד 3 דולר לשעה ויכולות להשתנות בהתאם לגורמים כמו גודל הבריכה ומורכבות העבודה הכרוכה בבנייתה.

בריכה עילית ללא היתר

בריכות עילית, כמו כל הבריכות, מחייבות אישור להפעלה כחוק. רוב המדינות דורשות שלבעל הבריכה יהיה אישור.

בריכות עילית הן פעילות קיץ פופולרית עבור משפחות וחברים המעוניינים להתקרר במהלך ימי כיף בחצר האחורית שלהם. אך חשוב לדעת שלא כל הבריכות זקוקות לאישורים ואי אפשר להפעילן בלי.

דק לבריכה עילית

בריכת עילית היא בריכה מאובזרת היטב ובעלת המאפיינים העדכניים ביותר. זה זה שהיית רוצה להיכנס אליו בגלל הניקיון והבטיחות שלו.

הסיפון לבריכה עילית צריך להיות מתוחזק היטב, חזק ועמיד. כמו כן צריכה להיות לו מערכת ניקוז טובה ומסנן מים כדי להבטיח שהוא יישאר נקי.

סיפון לבריכה עילית יכול להיות מורכב מעץ או חומרים מרוכבים כמו פיברגלס או שרף אפוקסי. ניתן לטפל בעץ בחומרים משמרים, שיסייעו לו להתנגד לרקבון ולהתפרצות טרמיטים.

איך בונים בריכה מעץ

יש כמה שלבים שעליך לבצע לפני שתתחיל לבנות את הבריכה שלך. ראשית, אתה צריך להחליט על גודל הבריכה. לאחר מכן, אתה צריך להחליט כמה עמוק זה יהיה וכמה זמן זה יהיה.

יש אנשים שבוחרים לבנות בריכה רדודה שעומקה שלושה מטרים בלבד. אחרים רוצים שהבריכה שלהם תהיה עמוקה ומאתגרת יותר, ולכן הם בוחרים בבריכה בעומק שישה מטרים באורך של עשרים מטרים.

השלב הבא הוא החלטה על צורת הבריכה ומאיזה סוג חומר תרצו שהיא עשויה. אתה יכול ללכת עם צורה אליפסה או צורת מלבן אם יש לך מספיק מקום בחצר האחורית שלך עבור אחד מהם.

בריכה עילית יוקרתית

אחת הבריכות היוקרתיות בעולם, בריכת יוקרה עילית היא בריכה פרטית הניתנת להשכרה. הוא ממוקם בבוורלי הילס, קליפורניה ויש לו קיבולת של כ-100 אנשים.

הבריכה הוצגה בתוכניות טלוויזיה וסרטים רבים כמו “פמליה”, “המתמחה”, “משמר המפרץ” ו”פארקים ונופש”. הוא גם מארח אירועים כמו מסיבות וחתונות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן