דף הבית » מדריכי בנייה קלה » בית יביל מול בניה קלה: האם מומלץ?

בית יביל מול בניה קלה: האם מומלץ?

בית יביל מול בנייה קלה

בית יביל מול בניה קלה הוא מבנה שמיועד להיות ידידותי לסביבה, חסכוני באנרגיה וחסכוני.

בתי יביל נבנים באמצעות חלקים מוכנים מחומרים טבעיים כמו עץ, במבוק וקש. הם גם מתוכננים להיות קלים להרכבה ופירוק.

החברה שמאחורי העיצוב, יביל, כבר יצרה למעלה מ-60 בתים בשנים האחרונות. החברה נוסדה ב-2010 על ידי שני אדריכלים שרצו למצוא פתרון למשבר הדיור במדינות מתפתחות.

עיצוב הבית מבוסס על אור טבעי ויש לו סלון באוויר הפתוח עם גג המספק אור שמש בשפע. גם הפנים מואר, אוורירי ומרווח, עם חומרים וצבעים טבעיים.

ניתן לבנות בתי יביל ביום אחד בלבד במינימום מאמץ, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור אנשים שרוצים לבנות את בית חלומותיהם אך אין להם הרבה זמן וכסף.

בית יביל הוא עיצוב עכשווי בעל מראה מינימליסטי. הוא עשוי משני חלקים בלבד – המבנה והגג.

בתים בבניה קלה למכירה

בתים בבנייה למכירה היא טרנד חדש בשוק הדיור. זה הופך יותר ויותר פופולרי מכיוון שאנשים מחפשים לקנות בתים לפני שהם מושלמים.

בתים בבנייה למכירה הם לא רק בתים שבנייתו הסתיימו אלא גם בתים שעדיין לא הושלמו. הם מציעים הזדמנות ייחודית לקנות את אחד הבתים לפני שהוא מסתיים במלואו ולפני שהוא יוצא לשוק.

ישנם יתרונות רבים של רכישת בית לפני סיומו, כגון חיסכון בכסף, קבלת עסקה טובה יותר וקבלת גישה לתכונות כמו תכניות קומה עם קונספט פתוח שאינן זמינות כאשר הבית בשוק.

מבנה נייד בנייה קלה

בניה ניידת היא דרך חדשה לבנייה הכוללת שימוש במכשירים ניידים והדפסת תלת מימד. זוהי טכנולוגיה משבשת שניתן להשתמש בה ליצירת מבנים, גשרים ותשתיות אחרות.

המונח “בנייה ניידת” מתייחס לתהליך בניית מבנים באמצעות מכשירים ניידים והדפסת תלת מימד. בנייה ניידת קיימת כבר שנים רבות, אך לאחרונה היא הפכה פופולרית יותר עם כניסתה של טכנולוגיית ההדפסה התלת מימדית.

לבנייה ניידת יתרונות רבים על פני שיטות מסורתיות. לדוגמה, הוא זול ומהיר יותר משיטות מסורתיות, מה שמאפשר גמישות רבה יותר בתכנון וביישום.

בניה קלה בישראל

ענף הבנייה בישראל הוא אחד הענפים החשובים בארץ. היא מעסיקה למעלה ממיליון אנשים ותורמת ל-16% מהתמ”ג.

ישראל עשתה התקדמות רבה בתחום הבנייה. הם צמצמו את תאונות העבודה שלהם ב-70%. הם גם שיפרו את הסטנדרטים הסביבתיים שלהם והם מדורגים כעת במקום הראשון בעולם עבור נוהלי בנייה ירוקה.

ההתקדמות של ישראל נובעת מתהליך הבנייה הקל שלהם המאפשר להם לקבל פרויקטים בזמן ובתקציב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן