דף הבית » מדריכי בנייה ושיפוץ » איך ביתVanoi עיצוב פנים/עיצוב אדריכלות שם במקום אחד

איך ביתVanoi עיצוב פנים/עיצוב אדריכלות שם במקום אחד

בית ונוי עיצוב פנים ואדריכלות כל עולם העיצוב באתר אחד

בית ונוי היא חברה ישראלית המציעה מגוון שירותים לעיצוב פנים ואדריכלות. בית ונוי מספק שירותים אלו משנת 2009 ובשנים האחרונות החברה מרחיבה את עסקיה על ידי שיתוף פעולה עם מותגים בינלאומיים.

בנוסף לנוכחות המקוונת, בית ונוי מפעילה גם חנויות קמעונאיות בארץ ובחו”ל.

בית ונוי הם שיתוף פעולה ייחודי של חברת עיצוב פנים ומשרד אדריכלות. הם מציעים ללקוחותיהם את ההזדמנות לקבל “חוויה מקיפה של עיצוב”.

בית ונוי מספקים פלטפורמה מקוונת לאנשים למצוא עיצובים חדשניים ומודרניים מכל העולם. האתר מסוגל לאצור מוצרים ייחודיים מרחבי העולם במקום אחד.

בית ונוי הוא אתר אינטרנט ל”כל עולם העיצוב” באתר אחד. הוא מציע ללקוחות דרך למצוא עיצובים חדשניים ומודרניים מכל רחבי העולם במקום אחד ללא צורך בחיפוש במספר אתרים או חנויות.

ynet עיצוב בתים

ynet עיצוב הבית הוא אתר המעניק השראה עיצובית לבית שלך. הוא מציע מגוון רחב של עיצובים המותאמים לצרכים של כל אדם.

האתר נוצר על ידי ynet, שהוא אתר חדשות ומידע ישראלי, במטרה לספק מגוון רעיונות עיצוביים לאנשים הזקוקים לעזרה בביתם.

 

וואלה עיצוב פנים

וואו עיצוב פנים היא חברה המציעה שירותי עיצוב לחללים למגורים ולמסחר. הם מספקים מגוון שירותי עיצוב פנים לרבות ריהוט, עיצוב הבית ועיצובי חדרים.

החברה קיימת משנת 2007 וידועה בשירות האיכותי שלה תוך התמקדות בשביעות רצון הלקוחות.

Wow Interior Design נוסדה בשנת 2007 על ידי שני חברים, העוסקים בתעשייה למעלה מ-10 שנים. החברה גדלה ליותר מ-50 עובדים כיום עם משרדים בארצות הברית, קנדה ומקסיקו.

ynet אדריכלו

ynet אדריכלות היא חברת עיצוב המסייעת לחברות לבנות מותג ייחודי משלהן. הם מספקים ללקוחותיהם מגוון שירותים, כולל עיצוב מותג, אסטרטגיה שיווקית ועיצוב ממשק משתמש/UX.

ynet architecture היא חברה צומחת שחוללה מהפכה באופן שבו עסקים מתוכננים ומשווקים. הם יצרו דרך חדשה לחשוב על עסקים שמתמקדת בחוויית הלקוח במקום רק ברווחים.

ynet אדריכלות הוקמה על ידי שני אחים שהבינו מה הם רוצים לעשות בחייהם לאחר סיום לימודיהם במכללה והתוסכלו מהמצב הנוכחי של התעשייה. הם מצאו את עצמם במצב שבו הם יכלו לעשות שינוי עבור עצמם ועבור אנשים אחרים כמוהם שהרגישו תקועים בתעשייה בה נראה היה שאין הרבה מקום לצמיחה או התקדמות.

את מגזין עיצוב

מגזין העיצוב הוא הוצאה תקופתית הכוללת מאמרים בנושאי עיצוב, אדריכלות ואמנות. הוא נוסד בשנת 1827 על ידי סמואל קולמן.

מגזין העיצוב הוא אחד הפרסומים הפופולריים בעולם. תפוצתו היא למעלה מ-6 מיליון עותקים מאז הקמתו. קוראיו הם בעיקר אנשי מקצוע וסטודנטים בעלי עניין בתחומים יצירתיים כמו עיצוב גרפי, אדריכלות, אופנה ואמנות. המגזין גם מארח כנסים שנתיים שבהם מעצבים מכל העולם מתכנסים כדי לחלוק את הרעיונות שלהם זה עם זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן